Garanciális javítások (fűtőkészülékek és gáztüzhelyek esetén is) Ebben az esetben ingyenesen javítjuk ki a készülék hibáit, és térítésmentesen cseréljük ki a meghibásodott alkatrészeket. A gyártók különböző feltételeket szabnak ehhez, ezért kérjük minden esetben tanulmányozza át a garancia füzetet, melyben részletesen az Ön készülékére vonatkozóan le van írva minden.Térítéses (fizetős) javítások (gáztűzhelyek terén is)
Amikor a garancia lejár, és úgy hibásodik meg a készülék természetesen javítási költség ellenében megy ki a szerelő megoldani a problémát. Alkatrész meghibásodás esetén konkrét árat tudunk mondani.
A hibabejelentés folyamata:
A javítási munkák időpont egyeztetés alapján kerülnek kiosztásra a szerelőinknek.
A diszpécserek minden esetben rákérdeznek az alábbiakra, ezért kérjük ezekre a kérdésekre készüljön fel, hogy minél gyorsabban el tudjuk hárítani a hibát.
- Ügyfél adatok (név, cím, telefon)
- Készülék adatok (gyártó és minél pontosabb típus)
- Hibajelenség (minél jobban körülírva, hogy mit tapasztal a készülék működése alatt)
- További kérdések a készülék múltjával, működésével kapcsolatosan, hogy ha lehetséges akkor akár telefonon is el tudjuk hárítani a hibát